مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-11سياسي

حسن خلق برای همه لازم و برای مسؤولان لازم تر است


امام جمعه سلطانیه بر اهمیت اخلاق خوب بر اساس آیات و روایات اشاره کرد و با بیان اینکه حسن خلق در خانه، با همکار و مردم یک امر ضروری است، گفت: حسن خلق برای همه لازم و برای مسئولان لازم تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب امروز در نشست بصیرتی و سیاسی به مناسبت سالروز مبعث نبی مکرم اسلام با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص) به ویژگی های پیامبر اکرم (ص) بر اساس آیات قرآن پرداخت و اظهار داشت: اسوه حسنه یکی از ویژگی های پیامبر اسلام بر اساس آیات قرآن است.

وی با اشاره به روحیه عالی پیامبر، تواضع و فروتنی، صبر و شکیبایی ایشان در برابر مشکلات و مقاومت و ایستادگی پیامبر در برابر مشکلات افزود: پیامبر اکرم (ص) برای همه انسان ها، در همه زمان ها و در همه زمینه ها الگو و سرمشق است.

حسینی نسب اخلاق عظیم و ویژه پیامبر را دومین ویژگی پیامبر اسلام عنوان کرد و با تصریح به اینکه پیامبر مُکَرّم اسلام با همین اخلاق عظیم توانست افراد سخت دل و خشن را به سوی خود جذب کند و همه را مطیع خدا کند، خاطر نشان کرد: اخلاق مهمترین عامل جذب افراد و تقویت پیوند اجتماعی و نفوذ در قلبها و حکومت بر دلهاست.

وی بر اهمیت اخلاق خوب بر اساس آیات و روایات اشاره کرد و با بیان اینکه حسن خلق در خانه، با همکار و مردم یک امر ضروری است، تصریح کرد: حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن خلق برای همه لازم و برای مسؤولان لازم تر است

حسن خلق برای همه لازم و برای مسؤولان لازم تر است