مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-11سياسي

پایان دادن معاون وزیر علوم به شایعات/ انحلال و ادغام دانشگاه کاشمر منتفی است


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و رییس ستاد آمایش آموزش عالی کشور با رد شایعاتی مبنی بر ادغام یا انحلال مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: موضوع ادغام یا انحلال مرکز آموزش عالی کاشمر کلاً منتفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، غلامحسین رحیمی شعرباف در جلسه هم اندیشی در خصوص طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها که با حضور نماینده مردم منطقه ترشیز در پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری و ابلاغ اجرای این طرح در سال 95 از سوی رییس جمهور ابراز کرد: طرح آمایش مراکز و مؤسسات آموزش عالی در قالب 8 طرح اجرا می شود که یکی از این موارد موضوع ساماندهی است.

وی بابیان اینکه مرکز آموزش عالی کاشمر یک مرکز دولتی و روزانه حضوری وابسته به وزارت علوم است، افزود: این مرکز ازجمله مراکزی است که مشمول طرح ساماندهی قرار گرفته شود که با توجه به وضعیت این مرکز، نیاز و مزیت های نسبی منطقه باید یک تصمیم گیری شود.

رحیمی با تأکید بر اینکه ساماندهی تنها یکی از 8 طرح اجرای آمایش مراکز و مؤسسات آموزش عالی است، بیان کرد: طرح ساماندهی نیز در دو مدل الحاقی و تجمیعی انجام می شود، به طوری که اولویت اصلی ما برای مرکز آموزش عالی کاشمر در موضوع ساماندهی مدل تجمیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دادن معاون وزیر علوم به شایعات/ انحلال و ادغام دانشگاه کاشمر منتفی است

پایان دادن معاون وزیر علوم به شایعات/ انحلال و ادغام دانشگاه کاشمر منتفی است