مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-11ورزشي

برخورد با افرادی که قصد تخریب هیات کشتی را داشتند / تدوین آیین نامه کشتی خوزستان


سرپرست هیات کشتی خورستان در واکنش به انتقادها نسبت به عملکرد وی، گفت: یکسری افراد به عملکرد ما انتقاد داشتند که اگر سازنده باشد، می پذیریم اما یکسری افراد، - ایسنا/خوزستان سرپرست هیات کشتی خورستان در واکنش به انتقادها نسبت به عملکرد وی، گفت: یکسری افراد به عملکرد ما انتقاد داشتند که اگر سازنده باشد، می پذیریم اما یکسری افراد، منتقدهای بی منطق هستند که ما نیز با کسانی که علیه هیات صحبت کردند و قصد تخریب هیات را داشتند، برخورد کردیم و نمی توانستیم بی تفاوت باشیم.

اردوان صاحب در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در دوران سرپرستی ام تمام هم و غم من این بود که کشتی خوزستان از مسیر موفقیت خود دور نشود و باید بگویم با برنامه هایی که برخی از آن ها برای اولین بار در کشتی خوزستان رقم خوردند، هدف رشد هر چه بیشتر کشتی استان بود که به نظرم توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

ما در دوران کرونا باتوجه به ظرفیت خوب کشتی خوزستان هیچ زمانی دست روی دست نگذاشتیم و نگفتیم به خاطر کرونا نمی توان کار کرد، بلکه با انگیزه و مصمم، برنامه ها را پیش بردیم و نگذاشتیم کشتی استان از مسیر خود دور شود.

وی با اشاره به برنامه های انجام شده در چند ماه اخیر در کشتی خوزستان، افزود: هفت مرحله اردوی تیم ملی کشتی برگزار شد که برای ایاب و ذهاب کشتی گیران کمک هزینه مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با افرادی که قصد تخریب هیات کشتی را داشتند / تدوین آیین نامه کشتی خوزستان

برخورد با افرادی که قصد تخریب هیات کشتی را داشتند / تدوین آیین نامه کشتی خوزستان