مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-11سياسي

خطر بحران های اجتماعی از زلزله بیشتر است


زلزله هایی خطرناک تر از زلزله های طبیعی وجود دارد که قرآن به آنها اشاره کرده است که جامعه را به بحران می کشاند و باید جامعه را از این بحران ها مصون بداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تبریک مبعث رسول اکرم (ص) اظهار کرد: در احادیث آمده خانه هایتان را به گونه ای بسازید که گویی همیشه می خواهید در آن زندگی کنید و نسبت به آخرتتان به گونه ای باشید که گویی فردا از دنیا خواهید رفت.

وی تصریح کرد: رسول گرامی اسلام (ص) در تدفین افراد هم اصول و استاندارها را با دقت بالایی انجام می دادند و تاکید داشتند که مؤمن باید کار خود را درست و محکم انجام دهد.

امام جمعه قزوین افزود: در حوزه شهرسازی و مقاوم سازی هم باید همین گونه عمل کرده و این فرهنگ را در جامعه تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: زلزله هایی خطرناک تر از زلزله های طبیعی وجود دارد که قرآن به آنها اشاره کرده است که جامعه را به بحران می کشاند و می باید مراقب آنها باشیم و جامعه را از این بحران ها مصون بداریم.

وی ادامه داد: قرآن فرموده اگر بخواهیم جامعه ای را نابود کنیم، به زیاده خواهانشان میدان می دهیم تا با زیاده خواهی و چپاول آن جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر بحران های اجتماعی از زلزله بیشتر است

خطر بحران های اجتماعی از زلزله بیشتر است