مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-11فرهنگي

«بوتیمار» به مازندران برگشت


تصویربرداری سریال «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده بعد از پایان تصویربرداری در لوکیشن های تهران به شمال رسید.

- تصویربرداری سریال بوتیمار به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده بعد از پایان تصویربرداری در لوکیشن های تهران به شمال رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران مهام تهیه کننده سریال بوتیمار درباره ی تصویربرداری آن گفت: بعد از پایان کار در چند لوکیشن تهرانی، دوباره کار بوتیمار به شمال رسید و از امروز کار تصویر برداری در لوکیشن آبشار آب پری و چند لوکیشن دیگر در استان مازندران ادامه پیدا خواهد کرد.

مهران مهام افزود: به رغم شرایط جوی متفاوت شمال و برودت هوا مدتی در شمال و استان مازندران کار خواهیم کرد تا سکانس های پایانی این مجموعه تلویزیونی را ضبط کنیم.

وی در پایان گفت: در لوکیشن های شمال حمید لولایی، مرجانه گلچین، علی صبوری و .

بازی خواهند داشت و امیدوار هستم طبق برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم کار های تصویر برداری این سریال را به پایان برسانیم.

بازیگران این سریال عبارتند از : حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بوتیمار» به مازندران برگشت

«بوتیمار» به مازندران برگشت