مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-11سياسي

بشارت بعثت پیامبر اسلام در کلام و کتب انبیای الهی


یک پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه در کتب ادیان الهی، بشارت آمدن پیامبر خاتم داده شده بود، گفت: پیروان ادیان الهی، پیامبر خاتم (ص) را با اسم و نسب و اوصاف می شناختند.

- قم- یک پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه در کتب ادیان الهی، بشارت آمدن پیامبر خاتم داده شده بود، گفت: پیروان ادیان الهی، پیامبر خاتم (ص) را با اسم و نسب و اوصاف می شناختند.

حجت الاسلام محمد دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه واقعه بسیار مهم بعثت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) برای پیروان ادیان الهی واقعه عجیبی نبوده است، گفت: واقعه بعثت انبیای الهی در تاریخ بشریت مصادیق فراوانی داشته است و امر منحصر به فردی نبوده است؛ امت ها و ملت های پیشین، بعثت انبیا و رسولان و فرستادگان خداوند متعال برای هدایت جامعه بشری را دیده و تجربه کرده بودند.

این پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به اینکه نشانه های بعثت رسول خدا از قبل برای بعضی از افراد مشخص بود، افزود: برخی افراد، منتظر بعثت پیامبر خاتم بودند و پیروان ادیان الهی، مسیحیت و یهودیت، پیامبر خاتم را می شناختند و با اسم و نسب و اوصاف ایشان کاملاً آشنا بودند و در کتب آنان نیز بشارت آمدن پیامبری به عنوان پیامبر خاتم و دینی به عنوان آخرین دین داده شده بود چنانچه در آیات متعددی از قرآن کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشارت بعثت پیامبر اسلام در کلام و کتب انبیای الهی

بشارت بعثت پیامبر اسلام در کلام و کتب انبیای الهی