مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-11اقتصادي

رفع مشکل سند رویاندر انتظار حضور رییس قوه قضاییه در مازندران


پرونده اختلافی رویان با بنیاد علوی که در دادگاه تجدید نظر مطرح است را به رییس قوه قضاییه منعکس می کنیم و امیدواریم مشکل چندین ساله مردم رویان رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، جعفر حسن زاده پنج شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه بودجه سال 98 شهرداری رویان 15 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: برای امسال 18 میلیارد مصوب شده بود و شروع سال مصادف شد با افزایش شیوع رفع کنیم.

  وی یکی از مشکلات شهر رویان را عدم افزایش محدوده شهر عنوان کرد و افزود: شصت سال است که شهر شدیم و شهرداری داریم اما محدوده شهر افزایش پیدا نکرد اما حریم را افزایش دادند که خواسته ما هم نبود زیرا آنچه که در بافت روستا نبوده را در حریم شهر قرار دادند که نه تنها سودی ندارد بلکه تنها نگهداری حریم به عهده ما است، در حریم هم طرح مسکونی و تجاری اجرا نمی شود و تنها طرح های گردشگری با مجوز استانی قابل اجراست که تاکنون هیچ تقاضایی نداشتیم.

حسین زاده یکی از مهم ترین موارد تامین منابع شهرداری را ایجاد درآمد پایدار عنوان و اظهار کرد: احداث 20غرفه با سازه نیمه سنگین در محوطه بازار روس رویان در سه ماه ابتدای مسوولیت یکی از این منابع است که علاوه بر ساماندهی دست فروشان اطراف بازار درحال حاضر ماهانه 30 میلیون تومان درآمد ثابت برای شهرداری دارد همچنین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل سند رویاندر انتظار حضور رییس قوه قضاییه در مازندران

رفع مشکل سند رویاندر انتظار حضور رییس قوه قضاییه در مازندران