مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-11سياسي

ادبیات انقلاب با ایثار و شهادت عجین شده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ادبیات انقلاب اسلامی در این 42 سال با فرهنگ ایثار، شهادت و جانفشانی عجین شده و راه نجات ملت ما تمسک به این فرهنگ غنی است.

- شاهی در مراسم گرامیداشت روز ملی شهدا در اردبیل اظهار کرد: ما امروز در حساس ترین مقطع دفاع از کیان و حیثیت نظام اسلامی قرار داریم و کوچکترین غفلت و کوتاهی از آرمان شهدا و ایثارگران می تواند کشور ما را با هجمه ها و تهدیدهای بیشمار روبه رو کند.

وی تصریح کرد: امام راحل با آینده نگری بی نظیر نسبت به تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام کرد و امروز تضمین بقای انقلاب در سایه توسل و تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: شهدا راه عزتمندانه را برای ما ترسیم کردند تا بدون عدول از این مسیر و آرمانخواهی در دفاع مشروع از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا جمهوری اسلامی ایران بتواند در رسیدن به اهداف مورد نظر موفق عمل کند.

شاهی با گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا افزود: به دلیل تقارن این روز با یوم جمعه و تعطیلات پیش رو، مراسم گرامیداشت این روز در اردبیل برگزار و ما سعی کردیم تا از خانواده های ایثارگران و شهدا تجلیل و تکریم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات انقلاب با ایثار و شهادت عجین شده است

ادبیات انقلاب با ایثار و شهادت عجین شده است