مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-11سياسي

جزییات اولین طرح مجازات سبز کشور در تبریز


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی جزییات اجرای طرح مجازات سبز در تبریز برای اولین بار در کشور را تشریح کرد.

- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی تشریح کرد جزییات اولین طرح "مجازات سبز" کشور در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی جزییات اجرای طرح "مجازات سبز" در تبریز برای اولین بار در کشور را تشریح کرد.

احمد موقری در جلسه رونمایی از مجازات سبز و تقدیر از شعب صادرکننده مجازات سبز به عنوان مجازات جایگزین حبس، با اشاره به رویکرد قوه قضاییه در اعمال مجازات جایگزین حبس، کاهش آمار جمعیت زندان ها و پرهیز از تبعات منفی حبس، گفت: معمول ترین و عمده ترین نوع مجازات برای جایگزین حبس، جزای نقدی است اما مجازات سبز و ارائه خدمات عمومی رایگان از جمله مجازات های جایگزین حبس است که اولین بار در کشور با همکاری شهرداری تبریز به صورت گسترده اجرا می شود.

وی افزود: سامانه سجاح دادگستری استان که برای اولین بار در کشور ایجاد شده است، لیست خدمات مورد نیاز سازمان ها و ارگان های متقاضی اجرای مجازات جایگزین حبس در قالب ارائه خدمات عمومی رایگان توسط محکومان را در اختیار قضات محاکم قرار می دهد و قضات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اولین طرح مجازات سبز کشور در تبریز

جزییات اولین طرح مجازات سبز کشور در تبریز