مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-11سياسي

شعار دهه کرامت 1400 با تمرکز بر خدمت کریمانه، فضای انتخابات و کرونا انتخاب می شود


طی برگزاری نخستین جلسه اعضای کارگروه محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، نسبت به مولفه ترویج خدمت کریمانه با توجه به مقارنه انتخابات با دهه کرامت و همچنین کرونا در انتخاب شعار این دهه تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین جلسه کارگروه محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور، صبح امروز پنج شنبه 21 اسفندماه با حضور نمایندگان برخی سازمان ها، نهادها و اعتاب مقدسه عضو در این شورا، طی برقراری ارتباط زنده تصویر با مشهدالرضا(ع) در بستر فضای مجازی برگزار شد.

  در ابتدای این جلسه مرتضی طاهریان معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به مقارن شدن برگزاری انتخابات و دهه کرامت گفت: باید تلاش کنیم، شعار اصلی دهه و همچنین شعارهایی که برای روزها در نظرگرفته می شود، عاری از هرگونه جهت گیری باشد اما در عین حال فضای عمومی کشور را از ابعاد مختلف مورد توجه قرار دهد.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه ترویج سیره اهل بیت(ع) باید به عنوان موضوعی مهم در انتخاب شعار دهه کرامت مورد توجه باشد، گفت: فارغ از آنچه که ذکر شد با در نظر گرفتن این مساله که همچنان با مساله شیوع کرونا در جامعه مواجهیم باید مولفه خدمت کریمانه در شعار دهه، به طرق مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار دهه کرامت 1400 با تمرکز بر خدمت کریمانه، فضای انتخابات و کرونا انتخاب می شود

شعار دهه کرامت 1400 با تمرکز بر خدمت کریمانه، فضای انتخابات و کرونا انتخاب می شود