مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-11سياسي

افتتاح گلخانه مدرن 7/2 هکتاری در«هلیلان»


مجتمع گلخانه مدرن هیدروپونیک 7/2 هکتاری هلیلان از طریق ویدئوکنفرانس با دستور رییس جمهوری و با حضور محمد نوذری استاندار ایلام افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز پنجشنبه 21 اسفند ماه به دستور رییس جمهور پروژه گلخانه مدرن هیدروپونیک هلیلان استان ایلام از طریق ویدئوکنفرانس با حضور محمد نوذری استاندار ایلام افتتاح شد؛ روحانی ضمن تبریک روز بعثت نبی اکرام اسلام(ص) گفت: بایستی همه ی ما در راستای خدمت به مردم کوشا باشیم؛ این طرح با محوریت محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان تازه تاسیس هلیلان افتتاح شد.

محمد نوذری استاندار ایلام در این آیین گفت: سازمان اقتصادی کوثر به عنوان نهاد انقلابی جهت ایجاد فرصت های عادلانه ی اقتصادی در مناطق محروم اقداماتی از قبیل احداث گلخانه ی 13 هکتاری در شهرستان هلیلان با تکیه بر دانش جوانان و دستگاه های بومی پرداخته است.

وی افزود: در این تاریخ فاز اول گلخانه ی هوشمند هلیلان با مساحتی بالغ بر پنج هکتار با اعتباری نزدیک 7 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

استاندار ایلام تصریح کرد: با در نظر گرفتن فازهای بعدی این پروژه اعتباری بالع بر 250 میلیارد با هدف اشتغالزایی برای 418 نفر از استان ایلام سرمایه گذاری شده؛ این پروژه امکان تولید 1672 تن انواع محصولات گلخانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح گلخانه مدرن 7/2 هکتاری در«هلیلان»

افتتاح گلخانه مدرن 7/2 هکتاری در«هلیلان»