مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-11فرهنگي

حفظ فرهنگ و زبان بومی وظیفه هر مازندرانی است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حفظ زبان و فرهنگ و آیین های بومی مازندران را از وظایف اصلی مردم، مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر مازندران دانست.

- ایسنا/مازندران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حفظ زبان و فرهنگ و آیین های بومی مازندران را از وظایف اصلی مردم، مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر مازندران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درآیین رونمایی از کتب تاریخ و فرهنگ مازندران و تجلیل از پدیدآورندگان و ناشرین این حوزه که عصر روز چهارشنبه 20 اسفند ماه در سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی آن اداره کل برگزار شد با سپاس از تلاش های ارزنده نویسندگان و ناشران و حمایت ها ی مسئولین در راستای حفظ و زنده نگاه داشتن فرهنگ و زبان بومی مازندران گفت : اهمیت پژوهش، کتاب و کتابخوانی در تاریخ از بالاترین دستاوردهای هر کشور در زمینه فرهنگ و تاریخ بوده که حفظ این میرات ارزشمند و انتقال آن به نسل های آینده از دغدغه های اصلی ما و اصحاب فرهنگ استان می باشد.

وی افزود: حمایت از آثار و تالیفات این حوزه ، جزء وظایف لاینفک مسوولین فرهنگی به خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ فرهنگ و زبان بومی وظیفه هر مازندرانی است

حفظ فرهنگ و زبان بومی وظیفه هر مازندرانی است