مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-11دانش

دوره «پسا دکتری فناوری» در دانشگاه ها راه اندازی می شود


دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از راه اندازی دوره پسا دکتری فناوری برای اولین بار در کشور در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین رحیمی در حاشیه دویستمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه یکی از موضوعاتی که مطرح شد، در خصوص تأسیس صندوق حمایت از توسعه علمی کشور بود که قبلاً در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و در حال حاضر در مرحله پیگیری برای تأسیس است.

دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری افزود: با توجه به ارتباطی که فعالیت های این صندوق با وظایف قانونی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری دارد، مقرر شده است که شورای عتف از تشکیل این صندوق حمایت کند و اگر پیگیری خاصی لازم است نیز از طریق دبیرخانه شورا انجام شود.

رحیمی ادامه داد: مهمترین مأموریت صندوق حمایت از توسعه علمی کشور، حمایت از پایان نامه ها و رساله های دانشجویی در سطح کشور است که همه نهادهای علمی کشور که در زیر مجموعه وزارت علوم، وزرات بهداشت و دانشگاه آزاد قرار دارد را شامل می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رساله ها و پایان نامه هایی که تقاضامحور بوده و در راستای پاسخگویی به نیازهای کشور باشند، مشمول حمایت های این صندوق خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره «پسا دکتری فناوری» در دانشگاه ها راه اندازی می شود

دوره «پسا دکتری فناوری» در دانشگاه ها راه اندازی می شود