مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-11سياسي

استفاده از ظرفیت دفاتر تسهیل گری برای شناسایی افراد بی سواد


معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به خدمات ارزشمند دفاتر تسهیل گری در سطح استان، گفت: با وجود برنامه و اقدامات خوب دفاتر تسهیل گری و انجمن های مردم نهاد برای شناسایی و جذب بی سوادان، - ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به خدمات ارزشمند دفاتر تسهیل گری در سطح استان، گفت: با وجود برنامه و اقدامات خوب دفاتر تسهیل گری و انجمن های مردم نهاد برای شناسایی و جذب بی سوادان، می توان به کاهش بی سوادی در استان امیدوار بود.

محمود ثمینی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی لرستان که امروز 20 اسفندماه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به دفاتر تسهیل گری در سطح استان، اظهار کرد: با وجود برنامه و اقدامات خوب دفاتر تسهیل گری و انجمن های مردم نهاد برای شناسایی و جذب بی سوادان می توان به کاهش بی سوادی در استان امیدوار بود.

وی تصریح کرد: بستر خوب آموزش و پرورش و برنامه های ارزشمند آن نظیر برنامه های مدرسه محور همچنین حضور نیروهای باسواد و باانگیزه می تواند ظرفیت خوبی برای کاهش بی سوادی باشد.

معاون استاندار لرستان از دستگاه های مختلف خواست از همه ظرفیت های خود برای شناسایی، ترغیب و کمک برای کاهش بی سوادی به آموزش و پرورش کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت دفاتر تسهیل گری برای شناسایی افراد بی سواد

استفاده از ظرفیت دفاتر تسهیل گری برای شناسایی افراد بی سواد