مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-10اجتماعي

مدیریت بحران خوزستان هشدار سطح نارنجی را ابلاغ کرد


اداره کل مدیریت بحران خوزستان در خصوص تقویت سامانه بارشی در روزهای پنجشنبه و جمعه (21 و22 اسفند 99) هشدارهای سطح نارنجی صادر کرد.

- اهواز- اداره کل مدیریت بحران خوزستان در خصوص تقویت سامانه بارشی در روزهای پنجشنبه و جمعه (21 و22 اسفند 99) هشدارهای سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس این هشدارها، سامانه بارشی وارد شده به استان تقویت شده و مخاطراتی همچون رگبار و رعد و برق، تندباد لحظه ای، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید، احتمال تگرگ و برف در ارتفاعات، رخداد مه، کاهش دید و کولاک برف در مناطق کوهستانی از اواخر پنجشنبه تا اواخر جمعه (21 و 22 اسفند 99) به همراه خواهد داشت.

منطقه اثر این سامانه بارشی مناطق شمال، شمال شرق، شرق و جنوب شرق و در بقیه مناطق استان به صورت نقطه ای ذکر شده است.

افزایش سرعت وزش باد در مدت زمان مذکور همراه با وزش بادهای شدید، نسبتاً شدید و خیلی شدید به ویژه در روز جمعه و برخاستن گرد و خاک موقت در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق غربی، مرکزی و جنوبی از دیگر موارد اعلام شده در این هشدار است.

همچنین در این هشدارها به افزایش سرعت باد و ارتفاع موج و رگبار و رعد و برق از اواخر پنجشنبه تا اواسط شنبه (21 لغایت 23 اسفندماه 99) در شمال خلیج فارس اشاره شده است که مخاطراتی چون متلاطم شدن دریا و افزایش ارتفاع موج بین یک تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران خوزستان هشدار سطح نارنجی را ابلاغ کرد

مدیریت بحران خوزستان هشدار سطح نارنجی را ابلاغ کرد