مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-10پزشكي

بیماری تعدادی از روستاییان قجریه اهواز به علت آب آلوده


عبدالامیر سلیمانی رییس شورای بخش اسماعیلیه اهواز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با تایید خبر ابتلای روستاییان به هپاتیت، اظهار کرد: با توجه به اینکه تست تست کرونا کردیم که پس از انجام آزمایشات مشخص شد تست کرونای آن ها منفی است.

رییس شورای بخش اسماعیلیه با بیان اینکه بهداشت محل پیشنهاد آزمایش مجدد را به بیماران مشکوک داد تا علت تهوع و استفراغ آ ن ها مشخص شود، گفت: پس از انجام آزمایشات مشخص شد حدود هفت نفر به بیماری هپاتیت مبتلا شده اند و به نظر می رسد این بیماری در حال شیوع در روستا است.

  با تاکید بر اینکه علت شیوع این بیماری آب آلوده ای است که مردم مصرف می کنند، عنوان کرد: آب شُربی که از تاسیسات برای ما پمپاژ می شود از لوله های فرسوده بدون هیچ تصفیه ای می گذرد و اهالی از آن استفاده می کنند.

وی بیان کرد: آب شربی که مردم از ماشین های دوره گرد خریداری می کنند نیز باید تصفیه شود چرا که این ها آب تانکرهای خود را از تاسیسات تهیه می کنند ضمن اینکه تصفیه خانه های آن ها استاندارد نیست.

سلیمانی با بیان اینکه بنده تصفیه خانه ها را از نزدیک دیدم و وضعیت آ ن ها تاسف آور است، افزود: بارها آبی که از دوره گردها خریداری کردیم جوشاندم و این آب پس از ته نشین شدن بوی بدی از آن متصاعد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری تعدادی از روستاییان قجریه اهواز به علت آب آلوده

بیماری تعدادی از روستاییان قجریه اهواز به علت آب آلوده