مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 18:402021-03-10سياسي

اولین اکران مستند «مادرانه» / روایت های مادر شهید خرازی برای فرزندش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز مراسم رونمایی و اولین اکران مستند 25 دقیقه ای مادرانه که به بیان خاطرات حاجیه خانم تابش، مادر شهید حاج حسین خرازی پرداخته است، - اولین اکران مستند مادرانه / روایت های مادر شهید خرازی برای فرزندش مراسم اولین اکران مستند مادرانه که به بیان خاطرات حاجیه خانم تابش، مادر شهید حاج حسین خرازی پرداخته است در حوزه هنری اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز مراسم رونمایی و اولین اکران مستند 25 دقیقه ای مادرانه که به بیان خاطرات حاجیه خانم تابش، مادر شهید حاج حسین خرازی پرداخته است، در حوزه هنری اصفهان برگزار شد.

در مراسم اکران این مستند که با همکاری شهرداری اصفهان و حوزه هنری اصفهان تهیه شده است، شهردار اصفهان، مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان، مدیران شهری اصفهان، تعدادی از همرزمان شهید خرازی و.

حضور داشتند.

قدرت اله نوروزی در این مراسم اظهار داشت: تماشای این مستند هرکسی را متأثر می کند به ویژه افرادی که شاهد صحنه های جنگ بودند، بخش های اولیه این مستند دنیایی از عجایب بود که هر لحظه آن خاطرات را تداعی می کرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهید کسی است که در راه خدا کشته می شود و او جاوید و ماندگار است، افزود: شهید منحصر به یک نسل نیست، قطره های خون شهید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اکران مستند «مادرانه» / روایت های مادر شهید خرازی برای فرزندش

اولین اکران مستند «مادرانه» / روایت های مادر شهید خرازی برای فرزندش