مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-10سياسي

حرفه آموزی و اشتغال زندانیان در راستای کار فرهنگی عمیق است


رییس سازمان زندان ها در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فعالیت های فرهنگی عمیق در زندان ها مورد تاکید است.

- رییس سازمان زندان ها در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فعالیت های فرهنگی عمیق در زندان ها مورد تاکید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمد مهدی حاج محمدی در دیدار با حجت الاسلام پورذهبی گفت: بنای ما در زندان ها برای دستگیری و مراقبت از زندانیان، کار فرهنگی عمیق است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای تحقق امر فرهنگی در زندان ها گفت: حرفه آموزی و اشتغال نیز در راستای حمایت از کار فرهنگی عمیق طرح ریزی شده است.

وی افزود: بحمدالله هدف گذاری اشتغال 50درصدی زندانبان که تا پایان سال پیش بینی شده بود محقق شده و این افتخاری است که تا کنون در زندان ها بدست نیامده بود.

رییس سازمان زندان ها اظهار داشت: بر اساس روایت های موجود پیامبر اسلام بر هدایت بندگان حریص بودند و می توان گفت یکی از کارهایی که در نظام اسلامی مصداق همان حرص و اشتیاق بر هدایت افراد است را در زندان ها می توان مشاهده کرد.

حاج محمدی گفت: جماعت زندانی به واسطه اشتباه و بزه مرتکب شده اخم نظام را دیده اند و ما در زندان ها این فرصت را داریم تا با عملکرد خوب و دستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرفه آموزی و اشتغال زندانیان در راستای کار فرهنگی عمیق است

حرفه آموزی و اشتغال زندانیان در راستای کار فرهنگی عمیق است