مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-10اقتصادي

تصویب بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات شهرستان گرمه


استاندار خراسان شمالی در ادامه سفرهای شهرستانی خود با حضور در شهرستان گرمه به بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان پرداخت که تصویب300 میلیارد ریال اعتبار ارمغان این سفر بود.

- محمدعلی شجاعی در نشست با اقشار مختلف و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان گرمه گفت: این اعتبارات در بخش ایجاد زیرساخت ها، اجرای پروژه های کشاورزی، اقتصادی، عمران شهری و روستایی هزینه می شود.

شجاعی با اشاره به سرمایه گذاری 124 میلیارد تومانی بخش خصوصی از محل تسهیلات اشتغالزا در دو سال اخیر در شهرستان گرمه، افزود: تخصیص 177 میلیارد تومان تسهیلات دیگر در قالب تفاهم نامه های مختلف با بانک های کشوری برای ایجاد زیرساخت با هدف جذب سرمایه گذار مصوبه سفر امروز خواهد بود.

شجاعی با تاکید بر تکمیل و بهره برداری از محور بجنورد_سنخواست_میامی برای تحول استان به ویژه شهرستان گرمه، تصریح کرد: در قالب تفاهم نامه ای سه جانبه فی ما بین استانداری، وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم الانبیا(س) این پروژه نیمه تمام با 800 میلیارد تومان اعتبار تا چند روز آینده به قرارگاه خاتم واگذار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی کم آبی را مانعی برای توسعه اقتصادی استان دانست و گفت: با مطالبه گری و همراهی اجزای حاکمیت در استان به دنبال احقاق سهم استان در طرح انتقال آب از دریای عمان به شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات شهرستان گرمه

تصویب بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات شهرستان گرمه