مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-10اقتصادي

بهینه سازی 200 کیلومتر شبکه فرسوده برق در فارس


معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق فارس از اصلاح و بهینه سازی 200 کیلومتر شبکه فرسوده و 167 دستگاه پست هوایی در این استان طی سال جاری با صرف اعتباری معادل 400 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدعلی عزیزی با بیان این خبر افزود: این اقدام در راستای افزایش قابلیت اطمینان در مقابل حوادث، اصلاح و تقویت ولتاژ مشترکان، جمع آوری برق های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی و کاهش تلفات انجام شده است.

وی با بیان اینکه تامین برق پایدار و تقویت ولتاژ با اصلاح و توسعه شبکه برق محقق می شود، اضافه کرد: برای اصلاح و ساماندهی شبکه برق روستایی و شهری در طی این مدت زمان، پروژه هایی شامل اصلاح و بهینه سازی 167 دستگاه پست هوایی، اصلاح 60 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی   همچنین اصلاح 140 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی انجام گرفته است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق فارس به  اجرای 112 پروژه روشنایی معابر در استان فارس به ارزش 94 میلیارد ریال در طی این 11 ماه اشاره کرد و اظهار داشت: با اجرای این پروژه ها اهدافی چون رضایت شهروندان، تامین روشنایی معابر، ایجاد بستر مناسب اصلاح الگوی مصرف،کاهش تلفات انرژی و در نهایت تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان در سراسراستان محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی 200 کیلومتر شبکه فرسوده برق در فارس

بهینه سازی 200 کیلومتر شبکه فرسوده برق در فارس