مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-10پزشكي

3 عادت خوب که عمر شما را زیاد می کند


سالم زندگی کردن یکی از راه های مشخص برای افزایش طول عمر است اما عادت هایی در زندگی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها عمر خود را زیاد کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: در تاریخ بشر هرگز دورانی نبوده است که شما بتوانید بیشتر از امروز زندگی کنید و زندگی بهتری داشته باشید، زیرا پیشرفت های باورنکردنی در زمینه دارویی، پزشکی و مراقبت های بهداشتی به وجود آمده است که باعث می شود مردم بر بیماری ها غلبه کرده و تا 80- 90 سالگی به خوبی زندگی کنند.

شاید امروزه بزرگترین گروه جمعیتی در حال رشد در آمریکا افرادی با میانگین سنی 90 تا 100 سال یا بیشتر باشند و به دنبال آن وظیفه شما این است که به این گروه بپیوندید؛ چرا که این موضوع باعث می شود که در تمام روزهای زندگی تان آمادگی لازم را داشته و از سلامت برخوردار باشید.

تقریباً برای کل نژاد بشر در طول تاریخ، طول عمر مسئله ای تصادفی بوده است اما امروزه طول عمر یک امر طراحی و انتخاب شده است.

شما امروز می توانید واقعاً تصمیم بگیرید که به سطح بالایی از سلامت جسمی برسید و با ایجاد عادت های خاص می توانید اطمینان حاصل کنید که عمر طولانی تر و بهتری نسبت به نسل های دیگر در طول تاریخ بشر داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 عادت خوب که عمر شما را زیاد می کند

3 عادت خوب که عمر شما را زیاد می کند