مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-10سياسي

مردم گرفتار معیشت و مشکلات اقتصادی/ برای اجرای وعده ها تلاش شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مردم این روزها گرفتار معیشت و مشکلات اقتصادی هستند، گفت: مسئولان برای اجرای وعده هایی که دادند می بایست تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله شاهچراغی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مردم این روزها گرفتار معیشت و مشکلات اقتصادی هستند، ابراز داشت: اگر وعده ای از سوی مسئولان به مردم داده شد برای اجرای آن نیز تلاش شود.

وی ضمن بیان اینکه نباید بی تفاوت از کنار مشکلات مردم عبور کرد، افزود: معتقدیم مشکل معیشتی راه حل دارد و مسئولان باید در ایام منتهی به سال نو و عید نوروز به فکر معیشت مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه قوه مجریه، مقننه و قضاییه باید مشکل مردم را حل کنند، ابراز داشت: خدمت به خلق بزرگ ترین عبادت محسوب می شود که می بایست مسئولان، مدیران و صاحبان قدرت این سنت پیامبر را احیا کنند.

شاهچراغی بابیان اینکه امیدوارم سال آینده سال خوشحالی برای امت اسلام و سال رونق تولید باشد، در ادامه تصریح کرد: رونق اقتصادی، چرخش چرخ صنایع، اشتغال و رفع بی کاری انتظارات به حق مردم به شمار می رود که گره آن تنها با همکاری و همدلی بین مدیران، مسئولان و مردم گشوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گرفتار معیشت و مشکلات اقتصادی/ برای اجرای وعده ها تلاش شود

مردم گرفتار معیشت و مشکلات اقتصادی/ برای اجرای وعده ها تلاش شود