مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-10سياسي

کشت شاهدانه به شکل بی سابقه ای در حال گسترش است


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: کشت خشخاش در مناطق غربی آسیا و تولید هرویین ادامه دارد ضمن اینکه کشت شاهدانه به شکل بی سابقه ای در حال گسترش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدارای ابعاد فراملی است و حل آن نیازمند مشارکت و همکاری بین المللی است و تا وقتی تمام جهان عاری از آن نشود، هیچ کشوری نمی تواند ملت خود را مصون بدارد، امیدوارم برای حل معضل جهانی مواد مخدر شاهد اجتماع عزم و اراده جهانی و مشارکت اعضای جامعه جهانی باشیم.

مؤمنی اظهار داشت: نگاهی کوتاه به منطقه ی آسیای غربی و بسیاری دیگر از مناطق جهان در سال های گذشته حاکی از آن است که لزوم توجه به همکاری برای حل مسئله و چالش های مشترک مغفول مانده و متأثر از رویکردهای سیاسی بوده و یا اساساً تناسبی با حجم و مقیاس مسئله نداشته است.

وی گفت: گزارشات واصله از افغانستان حاکی از آن است که توفیق چندانی در کنترل کشت و تولید که بتواند از مشکلات ناشی از قاچاق تحمیلی به ما بکاهد، به دست نیامده و کشت خشخاش در مناطق غربی آن کشور و تولید هرویین ادامه دارد؛ ضمن اینکه کشت شاهدانه به شکل بی سابقه ای در حال گسترش است.

دبیرکل ستاد تصریح کرد: تداوم تولید، به معنی استمرار فعالیت قاچاقچیان و پیامدهای ناگوار آن برای کشورهای همسایه و سایر نقاط دنیا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت شاهدانه به شکل بی سابقه ای در حال گسترش است

کشت شاهدانه به شکل بی سابقه ای در حال گسترش است