مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-10سياسي

معضل آتش سوزی جنگل ها در «معمولان»/ کمبود نیروی انسانی برای حفاظت


امام جمعه معمولان با اشاره به معضل آتش سوزی جنگل ها در «معمولان» گفت: متاسفانه در این رابطه هم با کمبود نیروی انسانی برای حفاظت مواجه هستیم.

- پلدختر- امام جمعه معمولان با اشاره به معضل آتش سوزی جنگل ها در معمولان گفت: متاسفانه در این رابطه هم با کمبود نیروی انسانی برای حفاظت مواجه هستیم.

حجت الاسلام حسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره علت آتش سوزی های زیاد معمولان گفت: کمبود نیروی انسانی برای حفاظت از محیط زیست و همچنین کمبود دستگاه های دمنده و مکنده مشکلی است که ما را در جلوگیری از این آتش سوزی ها ناتوان کرده است.

معضل آتش سوزی جنگل ها وی در رابطه با اهمیت و جایگاه محیط زیست، منابع طبیعی و درختکاری منطقه معمولان گفت: این منطقه مساحتی حدود 200 هزار هکتار دارد، رتبه اول پوشش گیاهی در استان را دارا است و بیشترین پوشش جنگلی را در بین بخش های استان دارد.

امام جمعه معمولان درباره علت آتش سوزی های زیاد معمولان اظهار داشت: شرایط اقلیمی گرم این منطقه و نوع پوشش گیاهی آن باعث شده است تا با کوچک ترین جرقه ای سطح وسیعی از جنگل های آن دچار حریق شود که بزرگترین معضل این منطقه است.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: طبق استانداردهای جهانی هر چهار هزار هکتار یک جنگل بان نیاز دارد، و طبق قوانین ایران باید هر 60 هزار هکتار را یک جنگل بان حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل آتش سوزی جنگل ها در «معمولان»/ کمبود نیروی انسانی برای حفاظت

معضل آتش سوزی جنگل ها در «معمولان»/ کمبود نیروی انسانی برای حفاظت