مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-10فرهنگي

افتخارآفرینی فارس در جشنواره کشوری روستای دوستدار کتاب با 3 روستا


هفتمین دوره جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب کشور با موفقیت 3 روستای فارس به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اختتامیه هفتمین دوره جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب فارس عصر چهارشنبه به صورت مجازی با تقدیر از 10 روستای دوستدار کتاب و 15 روستای شایسته تقدیر برگزار شد.

در این دوره از جشنواره روستای اکبرآباد شهرستان پاسارگاد از استان فارس روستای دوستدار کتاب و یکی از ده روستای برگزیده این دوره جشنواره شناخته شد؛ همچنین دو روستای ولیعصر (عج) شهرستان مرودشت استان فارس و روستای بریز شهرستان لارستان نیز به عنوان روستاهای شایسته تقدیر در این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

با اعلام برتری روستاهای دوستدار کتاب فارس، هاجر زارع کردشولی کتابدار کتابخانه عمومی روستای اکبرآباد پاسارگاد و مجری طرح برنامه های ترویجی روستای اکبرآباد و مژگان زارع کتابدار کتابخانه عمومی روستای ولیعصر (عج) و مجری برنامه های کتابخوانی این روستا به همراه نمایندگانی از روستای بریز لارستان، لوح تقدیر و نشان افتخار خود را از مدیران کل کتابخانه عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس دریافت کردند.

در هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب 2 هزار و 50 روستا و آبادی عشایری از 30 استان کشور در جشنواره شرکت کردند؛ پس از داوری آثار رسیده در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی فارس در جشنواره کشوری روستای دوستدار کتاب با 3 روستا

افتخارآفرینی فارس در جشنواره کشوری روستای دوستدار کتاب با 3 روستا