مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-10فرهنگي

اندیشه هنرمندان باید فراملیتی باشد/ انقضای هنر با تمرکز بر جنسیت


مدیر کل ارشاد گیلان با تأکید براینکه هنرمندان برای ماندگار کردن مفاهیم باید اندیشه فراملیتی داشته باشند، گفت: تمرکز بر جنسیت در آثار هنری زمینه انقضای هنر را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فیلم سازان جوان و برترین های سال 99 استان گیلان با ابراز خوشنودی برای برگزاری چنین جلساتی با حضور جوانان، اظهار کرد: حضور پیشکسوتان در جمع و در کنار جوانان بسیار تأثیرگذار و قابل تقدیر است.

فاضلی در ادامه با بیان اینکه هنرمندان و اندیشمندان باید جامعه را به سوی ببرند که فرا جنسیتی فکر کنند، افزود: هنرمند باید رنگ و بوی ملی و اندیشه ای فرا ملیتی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هر چقدر مفاهیم را بین المللی و جهانی کنیم قطعاً تأثیرگذارتر و ماندگارتر خواهد بود، گفت: توجه به جنسیت در حوزه هنر قطعاً زمینه انقضای هنر و اثر را فراهم خواهد کرد.

مدیر کل ارشاد گیلان با بیان اینکه آنهایی که درک زبان دارند باید درک زمان نیز داشته باشد، اضافه کرد: زبان احیاکننده است و اگر با هنر نیز همراه شود زمینه ساز پویایی و ماندگاری بیشتر خواهد داشت.

وی به شیوع ویروس کرونا طی یک سال گذشته اشاره و با بیان اینکه هر چیزی که بگذرد، ماندگار و به خاطره تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: هنرمندان در میان تاریکی می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه هنرمندان باید فراملیتی باشد/ انقضای هنر با تمرکز بر جنسیت

اندیشه هنرمندان باید فراملیتی باشد/ انقضای هنر با تمرکز بر جنسیت