مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-10سياسي

آشنایی با دیدنی ترین کاخ ها و عمارت های تهران


آیا می دانید برجسته ترین و زیباترین مکان های گردشگری در تهران کدامند؟ اگر نمی دانید، با ما همراه باشید زیرا به 3 مورد از زیباترین و باشکوه‎ترین مکان های تاریخی و زیبای تهران اشاره خواهیم کرد.

از جمله جاهایی که می توانید بازدید کنید می توان به کاخ های تهران خصوصا کاخ گلستان تهران، کاخ نیاوران تهران و عمارت مسعودیه تهران اشاره کرد.

با وجود اینکه پس از انقلاب اسلامی، این کاخ ها به موزه تبدیل شدند، با این حال اشیاهای قدیمی و گرانبها، آثار تاریخی و معماری خاص هر یک، کاملا مشهود است.

این کاخ های دیدنی تهران که در زیر به چند مورد از آنها اشاره کرده ایم، از بهترین مکان های گردشگری تهران محسوب می شوند و مورد توجه گردشگران بسیاری قرار دارند.

کاخ های دیدنی تهران با توجه به اینکه در زمان های قدیم، تهران به عنوان پایتخت بسیاری از دوره ها انتخاب شده است، به همین دلیل کاخ های دیدنی و تاریخی بسیار زیادی دارد که متعلق به پادشاهان و اشرافیان مختلف بودند.

برای افرادی که علاقه مند به دیدن آثار تاریخی هستند و دوست دارند بیشتر درباره این آثار تاریخی اطلاعات کسب کنند، معماری و طراحی این کاخ های تهران بسیار جذاب است.

برخی از این کاخ های جذاب و دیدنی عبارت اند از: سرای روشن این بنای تاریخی که در سال 1311 به عنوان مرکز تجاری ساخته شده است، معماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با دیدنی ترین کاخ ها و عمارت های تهران

آشنایی با دیدنی ترین کاخ ها و عمارت های تهران