مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-10فرهنگي

مستند «شهرک دارخُوین» در اصفهان رونمایی می شود


تهیه کننده و کارگردان مستند «شهرک دارخُوین» از رونمایی از این مستند در اصفهان همزمان با روز ملی راهیان نور خبر داد.

- اصفهان - تهیه کننده و کارگردان مستند شهرک دارخُوین از رونمایی از این مستند در اصفهان همزمان با روز ملی راهیان نور خبر داد.

سیدمجتبی خیام الحسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تولید مستند شهرک دارخُوین در اصفهان اظهار داشت: این مستند در خصوص شهرک دارخُوین به عنوان دوکوهه لشکر رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) بوده است همانند بچه های لشکر 27 که مقری به نام پادگان دو کوهه داشتند.

وی افزود: شهرک دارخُوین در واقع پادگان آموزشی برای لشکر 14 امام حسین (ع) بوده است که محوریت آن در مسجد 14 معصوم بوده است که خیلی از برنامه های این لشکر در این مسجد برگزار می شده است.

این تهیه کننده و کارگردان با بیان اینکه شهرک دارخُوین برای بچه های لشکر 14 امام حسین (ع) فضایی مقدس است، ادامه داد: همه نمازشب ها، شب زنده داری ها و همه اعمال معنوی و دورهمی های رزمندگان این لشکر نظامی در این شهرک اتفاق افتاده و از این رو این شهرک برای تک تک رزمندگان پر از خاطره است.

وی با بیان اینکه این مستند حال و هوای شهرک دارخُوین را در هشت سال دفاع مقدس روایت می کند، ادامه داد: باید توجه داشت که همه فرماندهان لشکر 14 امام حسین (ع) از جمله سردارانی مانند شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «شهرک دارخُوین» در اصفهان رونمایی می شود

مستند «شهرک دارخُوین» در اصفهان رونمایی می شود