مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-10سياسي

روایتی از مشق ایثار معلمان و دانش آموزان در دفاع مقدس


با تصمیمی که در ستاد پشتیبانی جنگ گرفته شد، معلمان در کنار دانش آموزان شان در برابر دشمنی که تا دندان مسلح بود ایستادند و دیدیم که این انسان های به ظاهر معلم و دانش آموز با انگیزه الهی چگونه بر دشمن تاختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار اسماعیل کوثری پیش از ظهر امروز در یادواره 142 شهید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و گرامیداشت شهدای گمنام دانشگاه اظهار داشت: وظیفه خودمان بدانیم رفتار حسنه شهدا را به شاگردمان بیاموزیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: مراسم یادواره شهدا ادامه دهنده راه آن هاست و باید این چنین مراسم هایی باشد و ذکر اعمال و رفتار شهدا را برای هم داشته باشیم چون آن ها کار بزرگی کردند و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش کار بسیار عالی کرد و این کار این بود که بحث پرورش که از ضروریات است و تبیین آن به عهده همین جمع و دانشجویان و اساتید است را در این مسیر جا انداختند.

سردار کوثری افزود: اگر اعمال و رفتار ما در چارچوب شرع و قانون با روحیه انقلابی باشد قطعاً اثر گذار خواهد بود چون روحیه جهادی و انقلابی یعنی از خود گذشتن برای جمع و در این مسیر اگر کسی که بخواهد شخصی را الگو قرار دهد اعمال و رفتار او را مشاهده می کند و عمل کردن است که اثر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مشق ایثار معلمان و دانش آموزان در دفاع مقدس

روایتی از مشق ایثار معلمان و دانش آموزان در دفاع مقدس