مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-10اقتصادي

منش چیست و چه می کند؟


مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: مراکز نوآوری و شتابدهی با ایده جذب خلاقیت ها و نوآوری های افراد ایجاد شده اند و به دنبال عرضه یک محصول به بازار هستند، - ایسنا/مرکزی مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: مراکز نوآوری و شتابدهی با ایده جذب خلاقیت ها و نوآوری های افراد ایجاد شده اند و به دنبال عرضه یک محصول به بازار هستند، البته محصولی که بر مبنای دانش و پژوهش ساخته شده باشد.

غنی پور روز چهارشنبه 20 اسفند در ستاد ساماندهی جوانان استان مرکزی اظهار کرد: این مراکز با تأمین بودجه فعالیت خود از جهاد دانشگاهی و سازمان ها و شرکت های علاقمند به سرمایه گذاری در طرح های موفق، به حیات خود ادامه می دهند.

وی افزود: در حال حاضر همان طور که فناوری و جامعه تکامل می یابد، این امری ضروری می شود که سازمان ها نیز مدل های کسب و کار خود را تکامل دهند.

مدیرسازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی در خصوص این سوال که چگونه کمپانی ها باید از نابود شدن خود جلوگیری کنند؟ با بیان اینکه جواب این سوال نوآوری است، گفت: در فضای فوق العاده رقابتی اقتصاد امروز، نوآوری بسیار حائز اهمیت شده است، بررسی های اخیر شرکت های بزرگ نشان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منش چیست و چه می کند؟

منش چیست و چه می کند؟