مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-10اقتصادي

اتفاقات بزرگ برای پاکسان در سال 1400 در راه است.


مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان منتهی به 30 آذر 1399 روز سه شنبه مورخ 19 اسفندماه سال جاری و با حضور بیش از 76درصد سهامداران و علی ملکی عضو هیئت مدیره و معاون مجامع و امور شرکت های توسعه صنایع بهشهر به عنوان رییس مجمع، - و دبیر این مجمع گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال مالی 1399 توضیحاتی ارائه نمود.

ثبت رکورد پاکسان در سال مالی 99 حسن بقایی مدیرعامل شپاکسا در توضیح عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 99 پاکسان در جمع سهامداران گفت: در سال مالی گذشته با رشد درآمد خالص وعملیاتی این مجموعه به رشد سود خالص33 درصدی دست یافت.

بقایی به برنامه ریزی های صورت گرفته در افزایش تولید اشاره کرد و یادآورشد: در سه ماهه پایانی سال مالی 99، بر اساس استراتژی های لازم موفق شدیم تولید را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم و در نهایت بیش از 128 هزار تن محصول تولید کنیم.

مدیرعامل پاکسان با ابراز رضایت از روند اقدامات صورت گرفته خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی همه جانبه نه تنها با کاهش سود و درآمد مواجه نشدیم بلکه نسبت به پیش بینی اولیه سود هر سهم با رشد قابل توجهی به میزان 248 تومان سود به ازای هر سهم در صورت های مالی محقق شد.

وی به حوزه صادرات و گسترش کشورهای مقصد صادراتی پاکسان اشاره کرد و افزود: در حوزه صادرات هم فعال بودیم و برنامه های حفظ پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات بزرگ برای پاکسان در سال 1400 در راه است.

اتفاقات بزرگ برای پاکسان در سال 1400 در راه است.