مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-10اقتصادي

امسال 200 کیلومتر شبکه برق در فارس بهینه سازی شد


معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که طی 11 ماه منتهی به ابتدای اسفند امسال، بالغ بر 200کیلومتر از شبکه برق فرسوده و 167 دستگاه پست هوایی در این استان اصلاح و بهینه سازی شده است.

- ایسنا/فارس معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که طی 11 ماه منتهی به ابتدای اسفند امسال، بالغ بر 200کیلومتر از شبکه برق فرسوده و 167 دستگاه پست هوایی در این استان اصلاح و بهینه سازی شده است.

محمدعلی عزیزی چهارشنبه 20 اسفند در جمع خبرنگاران افزود: این اقدام در راستای افزایش قابلیت اطمینان در مقابل حوادث، اصلاح و تقویت ولتاژ مشترکان، جمع آوری برق های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی و کاهش تلفات انجام شده است.

وی با بیان اینکه تامین برق پایدار و تقویت ولتاژ با اصلاح و توسعه شبکه محقق می شود، اضافه کرد: از کل شبکه فرسوده بهینه شده، 60 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و 140 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی را شامل شده است.

عزیزی به اجرای 112 پروژه روشنایی معابر در استان فارس به ارزش 94 میلیارد ریال نیز اشاره و اضافه کرد: هدف از این اقدامات ارتقاء رضایت شهروندان، تامین روشنایی معابر، ایجاد بستر مناسب اصلاح الگوی مصرف، کاهش تلفات انرژی و در نهایت تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 200 کیلومتر شبکه برق در فارس بهینه سازی شد

امسال 200 کیلومتر شبکه برق در فارس بهینه سازی شد