مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-10سياسي

شرکت های دانش بنیان می توانند در کنار پزشکی قانونی باشند


معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به خدمات تخصصی و گسترده سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: شرکت های دانش بنیان می توانند با شناخت خدمات پزشکی قانونی و طراحی بیزینس مدل های خاص در کنار این سازمان باشند.

- معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به خدمات تخصصی و گسترده سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: شرکت های دانش بنیان می توانند با شناخت خدمات پزشکی قانونی و طراحی بیزینس مدل های خاص در کنار این سازمان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، سید محمد صاحبکار صبح امروز چهارشنبه 20 اسفند ماه در برنامه ای که در محل پردیس فناوری قوه قضاییه برگزار شد، افزود: یکی از مجموعه هایی که در طول سال چندین میلیون مورد خدمت به مراجعین ارائه می کند، سازمان پزشکی قانونی کشور است که در بسیاری از اظهارنظرهای قضایی به کارشناسی پزشکان این سازمان نیاز داریم.

وی تصریح کرد: پزشکی قانونی سازمانی بزرگ و گسترده با شعب بسیار در شهرهای مختلف کشور است که با ارائه خدمات مهم و قابل توجه در تعامل نزدیک با مردم قرار دارد.

صاحبکار اظهار داشت: بدون شک و با توجه به گستردگی خدمات پزشکی قانونی، شرکت های دانش بنیان می توانند با شناخت نیازها و نیز خدماتی که پزشکی قانونی ارائه می کند در کنار این سازمان قرار گیرند و پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان می توانند در کنار پزشکی قانونی باشند

شرکت های دانش بنیان می توانند در کنار پزشکی قانونی باشند