مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-10اقتصادي

کاهش قیمت اقلام ویژه نوروزی در فروشگاه های زنجیره ای اتکا


بنابر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر کاهش قیمتها و افزایش رضایت مردم از خرید شب عید سازمان اتکا با همکاری شرکت فروشگاه های زنجیره ای اقدام به کاهش قیمت محصولات نوروزی نموده است - بنابر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر کاهش قیمتها و افزایش رضایت مردم از خرید شب عید سازمان اتکا با همکاری شرکت فروشگاه های زنجیره ای اقدام به کاهش قیمت محصولات نوروزی نموده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی در این خصوص، شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا بنا به اوامر مدیر عامل سازمان کاهش قیمت کالاهای نوروزی را اعمال کرد.

اعلمی در این باره گفت: شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا در تلاش است تا در حد امکان با کاهش قیمت محصولات، خدمات رسانی هر چه بیشتری را درجهت رضایت مشتریان فراهم نماید.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا، ادامه داد: ابزار ناخرسندی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از مشکلات معیشتی و سودجویی واسطه ها و اقدام در جهت کاهش قیمتها، همه خدمتگزاران نظام را بر آن داشت تا با تمام توان به دستور ایشان عمل نمایند.

اعلمی تصریح کرد: شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا همواره در تلاش است تا با حذف واسطه ها محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت اقلام ویژه نوروزی در فروشگاه های زنجیره ای اتکا

کاهش قیمت اقلام ویژه نوروزی در فروشگاه های زنجیره ای اتکا