مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-10سياسي

فرخوان مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو


معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برگزاری فراخوان مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو خبر داد.

- سید مجتبی تقوی نژاد، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره فرخوان مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو اظهارداشت: به منظور گرامیداشت بیست و دومین سال فعالیت و خدمات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مسابقه عکس و خاطره نویسی با عنوان روزی در مترو با محوریت مسافران شهر زیرزمینی برگزار می شود.

   وی بیان داشت: این مسابقه به منظور ایجاد فضای خلاقانه و بانشاط و ثبت لحظات ماندگار از نگاه مسافران متروی تهران با عنوان ، مسابقه فرهنگی روزی در مترو در دو بخش عکس و خاطره نویسی برگزار می شود.

  معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در بخش عکس مسافران می توانند لحظه های خاطره انگیز خود در متروی تهران را به وسیله گوشی همراه، در حجم حداکثر 10 مگابایت و بدون رتوش ارسال کنند.

  وی گفت: همچنین علاقمندان به خاطره نویسی می توانند اثر خود را یا خاطره در حداکثر دو صفحه A4 و با فونت بی نازنین 14 ارسال کنند.

  تقوی نژاد افزود: در هر بخش به نفر اول 50 میلیون، نفر دوم 30 میلیون، نفر سوم 20 میلیون و به هشت برگزیده نیز 5 میلیون ریال وجه نقد اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرخوان مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو

فرخوان مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو