مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-10اجتماعي

منطقه کاشان به نیروی کار زیردیپلم احتیاج دارد/ جذب 4200 نفر به بازار کار


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان با بیان اینکه منطقه کاشان به نیروی کار زیردیپلم احتیاج دارد، گفت: پایان نامه های دانشجویی به سمت نیازهای منطقه ای کاشان سوق داده شود.

- حسن رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت نیروی کار متخصص توسط این اداره اظهار داشت: طی سال جاری با همکاری راهنمایی و رانندگی چهار هزار و 800 نفر ساعت دوره آموزشی تئوری و عملی برای گواهینامه های رانندگی ویژه اعم از لیفتراک، بولدوزر، غلتک، تراکتور، بیل مکانیکی، گریدر، دریل واگون و غیره برای متقاضیان برگزار شد.

وی ابراز داشت: در راستای کسب مهارت متقاضیان و اخذ مجوزهای قانونی طی سه دوره برای بیش از 120 نفر این آموزش ها برگزار شده است که این موضوع مانع از عزیمت متقاضیان به مرکز استان شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا به امروز چهار هزار و 200 نفر از متقاضیان کار در شهرستان کاشان جذب بازار کار در بخش های مختلف اقتصادی اعم از دولتی، خصوصی و تعاونی شده اند، تصریح کرد: روند کنونی بازار کار در شهرستان کاشان نشان می دهد که سهم نیروی کار متقاضیان غیربومی در این منطقه افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه کاشان به نیروی کار زیردیپلم احتیاج دارد/ جذب 4200 نفر به بازار کار

منطقه کاشان به نیروی کار زیردیپلم احتیاج دارد/ جذب 4200 نفر به بازار کار