مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-10دانش

کنفرانس بین المللی بیوفیزیک حیات روی زمین و پاندمی کووید- 19


کنفرانس بین المللی مجازی بیوفیزیک حیات روی زمین و پاندمی کوید-19 ، به مناسبت هفته جهانی بیوفیزیک 2021 از سوی مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران برگزار می شود.

- کنفرانس بین المللی "بیوفیزیک حیات روی زمین و پاندمی کووید- 19" کنفرانس بین المللی مجازی "بیوفیزیک حیات روی زمین و پاندمی کوید-19"، به مناسبت "هفته جهانی بیوفیزیک 2021" از سوی مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنفرانس بین المللی مجازی بیوفیزیک حیات روی زمین و پاندمی کوید-19، 24 تا 26 اسفند ماه سال جاری در مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران با حضور سخنرانان برجسته داخلی و بین المللی برگزار می شود.

مسئول کرسی یونسکو در بیوفیزیک، بیوتکنولوژی و بهداشت محیط از ارمنستان، مسئول کرسی بیوفیزیک دیابت از ایران، رییس انجمن بیوفیزیک آمریکا، رییس دپارتمان بیوفیزیک دانشگاه مسکو و دانشمندانی از ایران، ارمنستان، انگلستان، استرالیا، بولیوی، سوییس، ایتالیا و هند در این رویداد شرکت خواهند داشت.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، همچنین سمپوزیوم بین المللی اهمیت بیوفیزیک در شناخت مکانیسم ملکولی حیات نیز در تاریخ پنجم فروردین ماه 1400 با مشارکت دانشمندان به نام در این حیطه با رویکردهای عملی و نظری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی بیوفیزیک حیات روی زمین و پاندمی کووید- 19

کنفرانس بین المللی بیوفیزیک حیات روی زمین و پاندمی کووید- 19