مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-10سياسي

احداث مجتمع گلخانه ای گامی بزرگ در کاهش مصرف آب است


نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: با توجه به اینکه اکثر دشت های استان در وضعیت بحرانی و ممنوعه بحرانی قرار دارند احداث مجتمع های گلخانه ای قدمی بزرگ برای تغییرمدل استفاده از آب و صرفه جویی در مصرف آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه صبح امروز در آیین کلنگ زنی فاز 1 مجتمع گلخانه ای شهر کیان گفت: این مجتمع گلخانه ای یکی از بزرگترین گلخانه ها در استان است و با همت کشاورزان و مردم با تسهیلاتی که بانک در اختیار می گذارد فازهای بعدی آن به زودی تکمیل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دستاورد پیگیری های 6ماهه و تلاش مسئولان و شوراهای پیشرفت و تعالی که از مردم این شهر تشکیل شده حرکت به سوی کشاورزی مدرن و استفاده بهینه از آب است.

راستینه یادآور شد: با توجه به اینکه اکثر دشت های استان چهارمحال و بختیاری در وضعیت بحرانی و ممنوعه بحرانی قرار دارند احداث مجتمع های گلخانه ای قدمی بزرگ برای تغییر مدل استفاده از آب و صرفه جویی در مصرف آن است.

وی در پایان اظهار داشت: امروز روز اتحاد مردم و مسئولان است که توانسته اند در کنار هم پیشرفت و آبادانی و تعالی این منطقه را در اولویت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجتمع گلخانه ای گامی بزرگ در کاهش مصرف آب است

احداث مجتمع گلخانه ای گامی بزرگ در کاهش مصرف آب است