مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-10پزشكي

احداث دو پد بالگرد در آزادگان و فتح


مدیریت شهری منطقه21 با توجه به گسترش خدمات اورژانس هوایی از نظر کمی و کیفی و تنوع خدمات در سال های اخیر، مطابق سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان اورژانس هوایی کشور، - پس از جانمایی دو محل به نشانی های بزرگراه آزادگان، تقاطع فتح و همچنین بوستان طبیعت واقع در بزرگراه فتح (محل اسکان اضطراری) اقدام به احداث دو پد بالگرد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد آبایی معاون فنی و عمرانی این منطقه گفت: طی این اقدام، فضاهایی به قطر 36متر در محوطه فضای سبز حاشیه ای بزرگراه آزادگان_فتح و بوستان طبیعت در نظر گرفته شد که خاک های نباتی آن محدوده به عمق یک متر برداشت شد و قالب ریزی و اساس و زیر اساس نیز انجام گرفت.

آبایی در ادامه با بیان اینکه احداث این دو پد بالگرد همراه با عملیات خاکبرداری، تسطیح محل، آماده سازی، زیر سازی و رنگ آمیزی و .

بوده که به تازگی به پایان رسیده و قابل بهره برداری است، افزود: در همین راستا معارضات برق و تاسیسات در محل انجام این پروژه ها وجود داشت که مورد جابجایی قرار گرفت.

او افزود: با اخذ طرح جدید از معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه21 دسترسی بزرگراه به پد هلیکوپتر در برنامه آتی اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو پد بالگرد در آزادگان و فتح

احداث دو پد بالگرد در آزادگان و فتح