مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-10حوادث

مرگ خاموش مرد37 ساله همدانی


مدیرکل پزشکی قانونی همدان از مرگ خاموش مرد 37 ساله همدانی خبرداد و گفت: دیروز مردی 37 ساله بر اثر بی احتیاطی و گذاشتن اجاق گاز در حمام منزل شخصی با گاز مونواکسید کربن مسموم و جان خود را از دست داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی همدان از مرگ خاموش مرد 37 ساله همدانی خبرداد و گفت: دیروز مردی 37 ساله بر اثر بی احتیاطی و گذاشتن اجاق گاز در حمام منزل شخصی با گاز مونواکسید کربن مسموم و جان خود را از دست داد.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام اینکه 17 نفر تا پایان بهمن ماه بر اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن جان باخته اند، افزود: بیشترین میزان جان باختگان ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن مربوط به بهمن امسال با شش فوتی است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش تلفات مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در بهمن سال جاری به شهروندان توصیه می شود در به کارگیری سیستم های گرمایشی به نکات و توصیه های ایمنی توجه کرده و استانداردهای لازم را رعایت کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان خاطرنشان کرد: با وجود هشدارهای مکرر و بیان نکات ضروری در پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن همچنان آمار قربانی های مرگ خاموش روند رو به رشد نسبت به سال گذشته دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ خاموش مرد37 ساله همدانی

مرگ خاموش مرد37 ساله همدانی