مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-10بين الملل

سوریه؛ یک دهه خسارت خشونت بار


در پژوهشی که به سفارش صلیب سرخ جهانی انجام شده، جوانان سوری از خانواده­ ها و دوستی­ هایی از هم پاشیده شده، سختی­ها و نگرانی های اقتصادی شدید، - در پژوهشی که به سفارش صلیب سرخ جهانی انجام شده، جوانان سوری از خانواده­ ها و دوستی­ هایی از هم پاشیده شده، سختی­ها و نگرانی های اقتصادی شدید، آرزوهای برباد رفته و فرصت­های از دست رفته و هزینه روانی گزاف سال­ها خشونت و اختلال سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از گزارش کمیته بین المللی صلیب سرخ از ژنو، بحران سوریه برای غیرنظامیان خشونتی نفس­گیر بوده است که از خصوصیات آن می­توان به تخریب شهرها و روستاها در مقیاس وسیع، آوارگی عظیم داخلی و یک بحران پناهندگی که در سراسر جهان انعکاس یافت، اشاره کرد.

در این میان، پژوهشی که به سفارش کمیته بین المللی صلیب سرخ انجام شده است، حاکی از هزینه­ های سنگینی است که جوانان سوری در طی این بحران متحمل شده اند.

در این پژوهش 1400 جوان سوری از 18 تا 25 سال در سوریه، لبنان و آلمان شرکت داشتند.

در این سه کشور، این جوانان از خانواده­ ها و دوستی­ هایی از هم پاشیده شده، سختی­ها و نگرانی­های اقتصادی شدید، آرزوهای برباد رفته و فرصت­های از دست رفته و هزینه روانی گزاف سال­ها خشونت و اختلال سخن گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه؛ یک دهه خسارت خشونت بار

سوریه؛ یک دهه خسارت خشونت بار