مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-10سياسي

ساوجی مقیم امریکا مرکز جامع سلامت در ساوه می سازد


آیین عقد تفاهم نامه احداث مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه 115 خیرساز توسط دکتر علی جراحی زاده ساوجی متخصص اعصاب و روان مقیم آمریکا با حضور امام جمعه ساوه، - ایسنا/مرکزی آیین عقد تفاهم نامه احداث مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه 115 خیرساز توسط دکتر علی جراحی زاده ساوجی متخصص اعصاب و روان مقیم آمریکا با حضور امام جمعه ساوه، مقامات دانشکده علوم پزشکی ساوه، برخی از مسئولین شهرستان و نمایندگانی از سوی دکتر جراحی زاده ساوجی برگزار و کلنگ احداث آن بر زمین زده شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه صبح امروز، بیستم اسفند ماه در این آیین گفت: برآورد مالی احداث این پروژه حوزه سلامت حدود 40 میلیارد ریال است که توسط یکی از پزشکان ساوجی متخصص اعصاب و روان که اکنون مقیم کشور امریکاست، تامین شده است.

دکتر مهدی مصری با اشاره به اینکه مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه 115 اورژانس در زمینی به مساحت هزار و 100 مترمربع و زیربنای هزار مترمربعی در شهرک فجر احداث شود، گفت: پیش بینی می شود این مرکز تا عید مبعث سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این مرکز به 30 هزار نفر از جمعیت ساکن در شهرک فجر و اطراف خدمات لازم ارائه می شود، افزود: به منظور ایجاد زیرساخت هایی از قبیل مرکز قلب، دندانپزشکی و رادیولوژی برای ارتقای شاخص های سلامت در ساوه، مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوجی مقیم امریکا مرکز جامع سلامت در ساوه می سازد

ساوجی مقیم امریکا مرکز جامع سلامت در ساوه می سازد