مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-10بين الملل

ترودو: اکنون زمان گفت وگو درباره جدایی از نظام سلطنتی انگلیس نیست


نخست وزیر کانادا گفت، اکنون زمان مناسبی برای درگیر شدن در بحث پیرامون آغاز تغییر قانونی در کانادا و قطع روابط با خانواده سلطنتی انگلیس نیست.

- نخست وزیر کانادا گفت، اکنون زمان مناسبی برای درگیر شدن در بحث پیرامون آغاز تغییر قانونی در کانادا و قطع روابط با خانواده سلطنتی انگلیس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، جاستین ترودو روز سه شنبه سکوت خود را در مورد مصاحبه جنجالی مگان مارکل ، همسر شاهزاده هری که در آن گفته بود پس از پیوستن به خانواده سلطنتی ساکت شده، حمایتی که انتظار داشته را دریافت نکرده و ملکه انگلیس را به نژادپرستی متهم کرد، شکست.

این مصاحبه باعث درخواست های فزاینده از کانادا- عضوی از جامعه مشترک المنافع با انگلیس که رهبری رسمی آن را ملکه الیزابت دوم بر عهده دارد، شده که روابط خود با سلطنت انگلیس را قطع کند.

ترودو به خبرنگاران گفت: من متوجه هستم که برخی افراد به دنبال گفت وگوهای پیرامون قانون اساسی هستند، من قرار نیست در حال حاضر در آن ها مشارکتی داشته باشم.

نخست وزیر کانادا تصدیق کرد که تمام نهادهای موجود در کانادا، محصول جانبی یک گذشته استعماری، تبعیض آمیز و نژادپرست به صورت سیستماتیک هستند؛ اما درخواست های کنونی برای لغو آن ها را رد کرد و در عوض گفت دولت باید به کانادایی ها گوش دهد، نابرابری های موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترودو: اکنون زمان گفت وگو درباره جدایی از نظام سلطنتی انگلیس نیست

ترودو: اکنون زمان گفت وگو درباره جدایی از نظام سلطنتی انگلیس نیست