مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-10اقتصادي

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از آغاز توزیع 10 هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان از امروز(20 اسفند) خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از آغاز توزیع 10 هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان از امروز(20 اسفند) خبر داد.

کامران هزارخانی در مراسم آغاز توزیع این بسته های معیشتی در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بسته ها شامل اقلامی مثل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و.

بوده و هر بسته حدود 500 هزار تومان ارزش دارد.

هزارخانی با بیان اینکه این بسته های معیشتی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و خیرین تهیه شده، گفت: اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج محلات شناسایی و بسته های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این خانوارها توزیع می شود.

هزارخانی اضافه کرد: با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت سعی کرده ایم تا خانوارهای آسیب دیده از کرونا را شناسایی کنیم که تا امروز 10 هزار خانوار شناسایی شده اند که هرکدام از آنها حداقل یکبار بسته های معیشتی را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد