مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-10سياسي

مانور «بلیات» در تیپ 25 نزاجا برگزار شد


فرمانده تیپ 25 نزاجا مستقر در تبریز گفت: مانور آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه تحت عنوان بلیات در تیپ 52 شهید ایرج آبگون ارتش برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده تیپ 25 نزاجا مستقر در تبریز گفت: مانور آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه تحت عنوان بلیات در تیپ 52 شهید ایرج آبگون ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی افزود: مانور بلیات با هدف ارتقای سطح عملکرد نیروهای واکنش سریع در برابر حوادث غیرمترقبه از قبیل زلزله و آتش سوزی با حضور یگان های موتوری و امدادی تیپ 52 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرا درآمد.

وی گفت: آمادگی برای مقابله با هرگونه حادثه غیرمترقبه از اهمیت بالایی برخوردار است که امروزه خوشبختانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در کنار مراکز امدادی چون هلال احمر و آتشنشانی همواره آماده خدمت‎ رسانی به مردم شریف است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت در کنار والیت دو نعمت گوهربار موجود در جمهوری اسلامی ایران است که هیچ کشوری در منطقه از آن بهره مند نشده است، لذا زندگی عزتمندانه در ناامن ترین منطقه دنیا برای ایران و ایرانی، نمود شاخص و بارز آن است.

امیر سرتیپ دوم ستاد شفیعی با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون مجاهدات و رشادت های بزرگمردانی است که خون پاک خود را درراه آزادی و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور «بلیات» در تیپ 25 نزاجا برگزار شد

مانور «بلیات» در تیپ 25 نزاجا برگزار شد