مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-10سياسي

تشکیل 7 کمیته در ستاد انتخابات شیراز


فرماندار شیراز با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای انتخابات در مجموعه فرمانداری پیش بینی شده، از تشکیل 7 کمیته در ستاد انتخابات شیراز خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا امیری صبح چهارشنبه همزمان با آغاز نخستین روز از ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در جمع خبرنگاران بیان کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارمان های محلی یکی از مهمترین فعالیت های سیاسی در کشور است و حضور مردم در این انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه یادآور شد: از جمله معیارهایی که در انتخابات حائز اهمیت است می توان به سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت معنا دار و پرشور اشاره کرد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز ادامه داد: بخشی از سلامت انتخابات به مجریان، هیأت های نظارت و دستگاه های امنیتی و بخشی هم به سایر بخش ها از جمله گروه های سیاسی، مردم و داوطلبین این عرصه بر می گردد.

وی یادآور شد: تمامی تمهیداتی که باید در انتخابات در نظر گرفته شود در فرمانداری شیراز در نظر گرفته شده است و در این راستا 7 کمیته در ستاد انتخابات شیراز از جمله مستند سازی، خبر و اطلاع رسانی، حراست و استعلامات، حقوقی و بازرسی و رسیدگی به تخلفات، امنیتی، برنامه ریزی اداری و مالی، فناوری و اطلاعات، نیروی انسانی، آموزشی و ثبت نام تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 7 کمیته در ستاد انتخابات شیراز

تشکیل 7 کمیته در ستاد انتخابات شیراز