مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-10بين الملل

خوش چشم: اعتمادسازی با خط نستعلیق و ژست مذاکره، فرمول آمریکا برای مهار ایران است


طرف ایرانی همواره به تعهدات خود پایبند بوده، اما طرف آمریکایی و اروپایی هیچ گاه تعهدات خود را انجام ندادند، چراکه همواره درصدد مهار قدرت جمهوری اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان گفت وگویی با سیدمصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین الملل و سیاست خارجه انجام داده است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

آمریکا سعی می کند با تطهیر دولت بایدن اعتمادسازی کند - قطعا آمریکا سعی می کند با تطهیر دولت بایدن به اعتمادسازی در نزد افکار عمومی و مقامات بپردازد.

- به ویژه اینکه به انتخابات ریاست جمهوری ایران نزدیک می شویم و از این رو آنها سعی دارند تا باب مذاکره و گفت وگو درباره مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران را باز کنند.

- برای این کار مجموعه اقداماتی مانند آزادسازی بخش کوچکی از دارایی های بلوکه شده و برداشتن نمادین تحریم ها ازجمله تحریم وزیر خارجه یا وزیر نفت و کاهش محدودیت های دفتر نمایندگی ایران نیز مدنظر دارند.

به مذاکره کشاندن ایران با دوگانه ژست اعتمادسازی و نگه داشتن تحریم ها - دولت بایدن در عمل سعی می کند تحریم ها را تا حداکثر ممکن نگه دارد و به صورت موثر تحریم ها رفع نشود تا با استفاده از این دوگانه ایران را به مذاکره بکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش چشم: اعتمادسازی با خط نستعلیق و ژست مذاکره، فرمول آمریکا برای مهار ایران است

خوش چشم: اعتمادسازی با خط نستعلیق و ژست مذاکره، فرمول آمریکا برای مهار ایران است