مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-10سياسي

محسنی بندپی: سفر کردن در وضعیت فعلی بازی با مرگ است


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که سفر کردن در ایام نوروز بازی با مرگ است، گفت: از مردم تقاضا دارم که سفرهای ایام نوروز را به زمان دیگری موکول کنند هیچ وقت برای سفر کردن دیر نیست اما اکنون با این شرایط سفر نکردن بهترین راهکار است.

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که سفر کردن در ایام نوروز بازی با مرگ است، گفت: از مردم تقاضا دارم که سفرهای ایام نوروز را به زمان دیگری موکول کنند هیچ وقت برای سفر کردن دیر نیست اما اکنون با این شرایط سفر نکردن بهترین راهکار است.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان های شمالی کشور به ویژه استان مازندران و غرب آن همواره مورد هدف گردشگران بودند منتهی در حال حاضر چند شهر این استان در وضعیت نارنجی در وضعیت شیوع کرونا به سر می برند و به سمت قرمز شدن حرکت می کند.

نگرانی آن است که با حضور مسافران وضعیت شهرهای زرد به نارنجی و نارنجی به قرمز تبدیل شود.

وی ادامه داد: قطعا با هجوم مسافران شیوع ویروس کرونا افزایش پیدا می کند آن هم در شرایطی که زیرساخت های درمانی در استان مازندران بسیار محدود است و حتی برای افراد بومی کفاف نمی دهد چه برسد به این که غیربومی ها و مسافران بخواهند از آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی بندپی: سفر کردن در وضعیت فعلی بازی با مرگ است

محسنی بندپی: سفر کردن در وضعیت فعلی بازی با مرگ است