مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-10اجتماعي

اختصاص 1400 دوز واکسن کرونا به مراکز بهزیستی البرز


مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه 1400 دوز واکسن کرونا به بهزیستی اختصاص داده شده افزود: واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز سالمندان شروع شده و تا زمان واکیسنه کردن همه افراد واجد شرایط در سایر  مراکز اقامتی ادامه می یابد.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه 1400 دوز واکسن کرونا به بهزیستی اختصاص داده شده افزود: واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز سالمندان شروع شده و تا زمان واکیسنه کردن همه افراد واجد شرایط در سایر  مراکز اقامتی ادامه می یابد.

اسدالله حیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حدود یکسال از ورود و شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد گفت: در استان البرز 54 مرکز نگهداری وجود دارد که از این تعداد 20 مرکز سالمندان، 13 مرکز معلولین ذهنی، یک مرکز جسمی-حرکتی ، 18 مرکز اعصاب و روان و دو مرکز خانه های کوچک ذهنی است.

مدیرکل بهزیستی استان بابیان اینکه 3229 بیمار مقیم در مراکز بهزیستی است اضافه کرد: تعداد 1703 نفر نیز به عنوان پرسنل در این مراکز مشغول به فعالیت هستند و از زمان شیوع کرونا تا به امروز 22 مرکز توانبخشی بهزیستی به تعداد 795 نفر درگیر ویروس کرونا شده اند که 737 نفر از این افراد به بهبودی کامل رسیده اند که نسبت به میانگین کشوری بسیار آمار فوتی پایینی داشته ایم و این نشان از تلاش شبانه روزی همکاران و شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1400 دوز واکسن کرونا به مراکز بهزیستی البرز

اختصاص 1400 دوز واکسن کرونا به مراکز بهزیستی البرز