مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-10سياسي

فراخوان جشنواره ملی «دانشگاهیان تاریخ ساز» در کرمانشاه اعلام شد


جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز ابتدا در سطح استانی برگزار شده که آثار برترین های هر استان در سطح ملی داوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد مرادی در مراسم رونمایی از پوستر اولین جشنواره استانی وظایف خود را می شناسند و آن ها را انجام می دهند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور ، گفت: رهبر معظم انقلاب، از  راهیان نور به فن آوری استفاده از ثروت عظیم و معدن طلای دوران دفاع مقدس، تعبیر فرمودند.

مرادی با بیان اینکه رهبر انقلاب در  راهیان نور را راهکار مؤثر در مبارزه با جنگ نرم دشمن می دانند، بیان کرد: ما باید با توجه به شرایط کرونایی که همه چیز را تحت تاثیر قرار داده، در بستر فضای مجازی در رابطه با موضوع راهیان نور برنامه ریزی داشته باشیم.

تهماسب علی پوریانی معاونت فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه در بخش دیگری از این مراسم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از قله های بسیار مرتفع تاریخ کشور و شاید مرتفع ترین قله ی طول تاریخ آن است.

وی ضمن بیان اینکه بسیاری از دانشجویان به صورت جمعی و یا فردی چه پیش از انقلاب و چه پس از آن، تاریخ را به نام خود ساخته اند، گفت: تسخیر لانه جاسوسی،13 آبان و 16 آذر از این دست تاریخ سازی هاست که کسی نمی تواند آن ها را حذف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره ملی «دانشگاهیان تاریخ ساز» در کرمانشاه اعلام شد

فراخوان جشنواره ملی «دانشگاهیان تاریخ ساز» در کرمانشاه اعلام شد